Leistungsschutzrecht: Verlage erteilen Google Recht auf Gratisnutzung – SPIEGEL ONLINE


Google

Leistungsschutzrecht: Verlage erteilen Google Recht auf Gratisnutzung – SPIEGEL ONLINE.

Schätze mal, das wird Signalwirkung im Hinblick auf den Streit zwischen GEMA und YouTube/Google haben… – nicht zum Nutzen der Künstler natürlich. “Wer zahlt, schafft an”, hieß es auch früher schon immer… Tja. Die Zeiten ändern sich eben doch nicht wirklich….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s